Arkiv for maj 2008

Ny cykel ;)

fredag, 30. maj 2008

I Team Pixelutions bestræbelser på at blive et tophold har vi indkøbt et stk. Cannondale med lefty.

Det er også et forsøg på at  blive optaget i den præstiøse Team lefty klub bestyrede af vores alle sammen’s Lars Oppenheuser , jeg ved godt der har været lidt misforståelser omkring tøjstørrelserne i deres smarte nye forårs kollektion, men vi mener at det hele er blevet løst ved at man sy’er 2 hodies sammen.

Her er den så den helt nye cannondale S-works frisk fra fabrik’en med den helt nye Cannondale grøn ( vi hos Team hustler mistænker Cannondales designere for at have kikket os over skulderen )

Ses på sporet

Max puls !

tirsdag, 27. maj 2008

Har der nu ikke været så meget af i den forgangne uge ;)

Da min komende viev jo som bekendt strejer har der været en masse byllups planlægning, men det jo også fint så er det af vejen. Udover det er der også blevet tid til lidt cykling, faktisk med viev så hun nu 2 gange inden for en uge har rykket sin “rekord” for tilbagelagte kilometer på cykel Først 50 km på vej og derefter 61 km på Tour de lake’s ( en lokal meget kendt rute )

De 50 Km blev tilbagelagt under et besøg til min mormor der er bosat i Tåstrup, turen var smuk ud over sengeløse og egentlig letkørt, desværre var grunden vel egentlig at der var medvind (ellers havde vinden vendt til hjem turen ;) Men hjem kom vi da og Carolien fik lært at ligge på hjul ( jeg danner jo i min størrelse nærmest et luft tomt rum bagved mig ;);) Men godt klarede hun det, lidt mat i sokkeholderne var jo at forvente.

Idag var det blevet til til Tour de lake I alt sin enkelthed går det ud på at køre Bagsværd, Lyngby, Fure, Farum og Søndersø for derefter at lave en afstikker op igenem Hareskoven hjem. Og det gik faktisk helt fint, i et fantastisk vejr, dog valgte Carolien at ødelægge sit gear ;) men det er ok når jeg nu er billig i reservedele kan vi godt bruge lidt på hendes cykel ;) Til alt held havde jeg lidt værktøj i tasken da vi ellers havde været ude i en gåtur da kæde sad uhjælpeligt fast mellem den lille og mellemste klinge. Men hun klarede de 61 km i fin stil med en gennemsnitsfart på knapt 19 km/t så helt fint. Det er nok en rute jeg vil benytte mig af i min trænning frem mod de 103km i Hillerød senere på året ;)

EN hustler i trance før de videre strabasser ;)

Jeg havde igår Charlotte von ( Hustler )Moos med en tur til boksetræning. Det klarede hun helt godt, så vi må se om det er noget for hende i fremtiden.

En hyggetur med T.neerdal blev det da også til i lørdags.

Opvarmning ????

Der var aktivitet på Lyngby sø

Thomas imponeret over en røverhistorie.

Udover det er der vel ikke sket det store Lars har forsøgt at lokke mig over på en Cannondale så jeg kan blive den stolte indehaver af et sæt Team Lefty tøj, Men jeg tror faktisk ikke han har det i min  størrelse og heller ikke megen tiltro til at Cannondalen kan holde til mig ;)

Jeg har gået og tænkt lidt over at få malet den ene cykel hos Dibbern I cannondales farver og med deres mærker og måske save det ene forgaffel ben af, mon så ikke han giver efter den gode Kanonkugle ;)

Søndag er der jo løb i Hillerød

Det overvejer jeg kraftigt og håber på Kevin tager sig sammen så vi kan følges derop ( for følges rundt kan vi sgutte dertil kører han alt for stærkt ;) Så lad os se om ikke jeg rygerr på 30 km deroppe;)

Ses derude

Kære røde spor KYS MIN RØV…..

lørdag, 17. maj 2008

Ej ikke helt hehe

Sagen er i over 2 år siden jeg startede med at cykle Mtb har det været mit erklærede mål at få has på dette spor ( på en dag ) Disse seje knap 27 km har voldt mig mange kvaler og styrt. Mandag skulle vi på tur havde jeg aftalt med Kevin og da det var helligdag mødte en del op Lange ( meget sjælden gæst ) Meinert ( meget sjælden gæst ) Milton A.K.A Mr. Crash og naturligvis mig selv På min netop færdig samlet fully.

Kevin og Lange hænger lidt

Kevin var som vanligt ude på at køre mig træt og foreslog vi startede på furesø delen af den Røde, det var jeg ikke helt frisk på da gearet kørte ad H…T og jeg ikke havde meget lyst til at trække op af alle bakkerne fra start af. Lang historie kort, vi startede ved Helmsvej…..

Derudaf det gik mine ben var lidt bløde havde jo testet fully’en dagen før og det havde sat sine spor. Der gik ikke længe førend Meinert var en tur ude over styret ( det er en specialitet han laver relativt ofte *;) og lidt efter var Miton ude og vise hvad han kunne……. Efter ca’ halvdelen af ruten peb Meinert noget over lidt ømhed i sin fod og valgte at trille hjemad ( viste sig senere at han havde brækket en knogle i foden og er ude et stykke tid )

Meinert faktisk allerede med brækket fod.

ude i Jonstrupdelen efter en frokost pausen ( og milton lavede et attentant forsøg på sin forplantnings evner ;)

Der ligger han og ømmer sine små ting ;)

valgte han at trille ud til sine forældre til noget fødselsdag og efter hans udsende at dømme var han vist ved at være lidt brugt ;)

Jeg trillede videre med Lange og Kevin og de kører jo noget stærkere en mig så der var ikke alt for mange pauser hehe. Havde desværre ikke foruset vi skulle være væk så længe så havde naturligvis ikke nok mad med. Men ude ved midtvejs huset lykkedes det mig at få 3 liter frisk vand så vi kunne trille de sidste 6 km.

For satan jeg havde lykkelig glemt hvor store bakkerne var dernede, så det endte i kramper i alt fra hoften og nedad efter kevin lavede styrt fra stilstand, valgte Lange at køre hjem ( han mumlede vist et eller andet om at tiden var rendt fra ham ifølge Kevin;) Så kevinog jeg forsatte.

Må sige det stykke fra furesøbad og op til motorvejen aldrig har været så langt før meeen sejeren var jo inde for rækkevide.

Og ja det lykkedes kostede 4 timer. 4400kcal og en træt dreng der kom hjem , et pitstop på tanken med 0.5liter æblejuice 0.5 liter mælk 0g 0.5 liter faxe kondi (ikke light denne gang) hjalp lidt på humøret.

Stor tak til dem der hjalp mig rundt og til Kevin for hans tålmodighed.

En træt lille fyr endelig hjemme igen .

Utroligt det har taget så lang tid at besejre dette stolte stykke skov, for andre er det hverdags kost, men sådan er folk og fæ jo så forskelligt………

Har fået cyklet en del med Carolien nu da hun strejker i solidaritetens ånd, og hun er blevet noget bedre så jeg er konstant under press nu.

I fuld fart da hun, netop forceret en stamme.

Beløningen for det hårde arbejde ;)

Desudden har hun haft meget travlt med bryllups planlægning, men ser efterhånden ud til det meste begynder at falde på plads.

Sanne’s Føs’da

Var inviteret til surprice party med en flok fra Ubber’n.

Sanne og Martin ankommer ( hun blev overrasket)

Krogh pynter parken op.

MmmMmMMmmMmmMMmMmm.

Anne, Krogh, Ivana , Rasmus og vibe.

Martin i sit es der hygges max.

Tøserne hygger i solen.

Ja meget foruroligende billed ikke sikker på Sanne ser sin gave mere hehe.

Glædede mig meget til at se flokken igen under afslappede forhold og blev bestemt ikke skuffet, det var bare møg hyggeligt i en park på Fredriksberg i solen.
11 pølser igang.

Jonas bliver overfaldet.

Drengene fra Fc zulu kikkede forbi ;)

En af de lokale bænkpassere inspicere blomsterbedet og udeler gødning efter behov.

Tja mønt leg kaldte de det vist , men meget underholdende.

Ny religion eller ja nok mest eller.
Meget bedre bliver livet sgutte. Det var virklig super hyggeren og kan anbefales til alle ;)

Uci bmx

Stod der på mtb.dk fedt tænkte jeg og inviterede straks Tommy så vi kunne tage lidt fotos. Efter lidt forhandlinger fik han udgangs tilladelse om Fredagen hvor der var trænning og kval ude på Amager. Så vi kørte derud med nypudsede optiker og fik tiltusket os et sæt presse kort. Derefter sad vo faktisk bare og ventede på at de skulle komme igang kl.1500

Start rampen.

En af pigerne træner.

Mere træning.

Kører møde. de var meget utilfredse med banen den var for blød.

Kl1505 meddelte de kort at dagens event var aflyst og resten ville blive kørt om Lørdagen ( hvor jeg jo var til Føs’da ) Øv øv øv sgu ikke godt nok af så højprofileret event ;(

H-12

Det fedste Mtb løb i Danmark Hosted Af Team Huster

Sikke en debut

Det var en stor succes med det første 12 timers løb, Carolien havde invilget i at hjælpe til og ligeledes havde flere andre koner og det viste sig også at blive nødvendigt. Sikke et arbejde at holde løb for 450 deltagere, vi var relativt sent hjemme fradag aften men skulle tidligt op for at nå det hele lørdag, Carolien blev sammen med Sanne ( casper o’s kone ) sat i køkknet og serverede mad og kaffe bæandt mange andre ting. Jeg derimod skulle tage billeder hele dagen og det blev til ca’2000 på 12 timer. Mine fødder var efter ca’ 10 timer T O T A L T døde for satan de gjorde ondt men hellere det, en dem der kørte 12 timer solo ;)

Vejret var som vi havde bestilt solrigt og totalt lækker sommer, vi ville godt prøve noget andet vejr en det de bruger til 24timer løbet ;););)

Mine billeder her: http://www.teamhustler.dk/gallery/index.php?cat=94

I ugens løb er det blevet til mtb ture med så sjælne gæster som Lange, Torben og Meinert det sgu bare stort.

Torben og Neerdal

Idag trillede jeg en hygger med Neerdal og min fader Vi  var A L L E nede og smage jord ;)
Så er dagen jo på mange måder fuldendt hehe.

Imorgen er det Dustcup i St.dyrehave så håber på super vejr.

Det posetive ved fully at selv om jeg blev træt fik jeg ikke 5000 slag i pis kassen ;) og ryggen blev faktisk ikke øm, så alt i alt posetivt at køre fully men også en meget speciel oplevelse når man er vant til hardtail…..

Til alle dem der er på Ubber’n nu smider jeg lige et stemnings billed fra en nylig grillfest enjoy ;)